בטחון

בטחון

מעבר להבנת המערכת והייחודיות של טריא,  כולנו צריכים ורוצים לדעת שיש מישהו ששומר עלינו. או במקרה הזה על הכסף שלנו. אנחנו בטריא מגיעים מסיירת המטכ"ל של עולם האבטחה. אנחנו מתמחים בלוחמת סייבר, הונאות רשת ומערכות ביג דאטה ואנחנו משתמשים בכל הידע שלנו והמומחיות שלנו כדי להגן על הקהילה שלנו.

שומרים על המידע שלך

המערכת שלנו ורמת האבטחה שלנו היא מהגבוהות והטובות בעולם. אנחנו משתמשים במערכות אבטחה כפולות מהמתקדמות בעולם בשילוב ארכיטקטורה טכנולוגית שתומכת בהגנה ושמירה על המידע שלכם ועל הפרטיות שלכם – אם אתם מלווים בטריא או לווים ממנה.

שומרים על הכסף שלך

במקביל לטיפול בפרטיות שלך השקענו הרבה בכדי לשמור ולדאוג לכסף שלך. אנחנו מבינים שבחרתם בטריא כאפיק השקעה או חסכון, וזה לא משנה אם השקעתם באמצעות טריא 5,000 ₪ או מיליון, האחריות שלנו היא שהכסף שלכם יעבוד בשבילכם. בשביל זה פיתחנו מנגנון חיתום  דיגיטלי מהפכני והראשון מסוגו בעולם שכל מטרתו להפחית למינימום האפשרי את הסיכון. בנוסף טריא פיתחה מנגנון פיזור הלוואות משולב למידת מכונה (machine self-learning) שמאפשר לך לפזר את הכסף שלך להרבה הלוואות קטנות ובצורה כזו מאפשר לך להפחית את הסיכון למינימום.

כדי להשלים את השמירה על הכסף שלך ועל השקט הנפשי שלך, פיתחה טריא את מנגנון צמצום הסיכונים הייחודי של טריא שנועד לצמצם את החשיפה שלך במידה וזו קיימת.

המערכות של טריא שעומדות בחזית הטכנולוגיה הבינלאומית נולדה ונועדה אך ורק כדי להגן עליכם ועל הכסף שלכם.